Un got per a beure a poc a poc

M’agrada molt com escriu Tina Vallés. Vaig descobrir el seu blog Ganxet sota les pedres gràcies al blog de Joan Josep Isern i m’encanta llegir els seus minicontes. Per Sant Jordi em vaig comprar “Un got d’absenta” i m’ha passat com a aquell personatge de la sèrie Oh Europa!: “Me l’imaginava més gran!”. De vegades no llegim els llibres en el moment que ens serien de més profit, o ens creem falses espectatives. Creia que serien relats més extensos que al blog, per a assaborir-los amb el deteniment que permet el paper a diferència d’internet. És un recull per a llegir a poc a poc, espaiant els relats per gaudir dels retrats i les històries individualment. Llegir-los massa seguits m’han creat una incòmoda sensació de repetició, de vegades, i de ganes de més història en altres. Però d’un en un i a poc a poc són caramels deliciosos.

Anava a destacar només el relat anomenat Rebaixes, per la seua ingeniositat, però fent un repàs he recordat com Adultets o La Puta trista són tendres i corprenen, o com Tofu recull tantes coses pròpies de les mares modernes. Són retrats de la quotidianeitat adobats amb agradable ironia.

Anuncis

One response to “Un got per a beure a poc a poc

Deixa un comentari

